Evet arkadaşlar, bu gün sizlere soru sorma ve yanıtlama sitesi olan Ask.FM için yazdığım beğeni botunu göstereceğim. Yeni sürümü ile karşınızdayım.
 Tasarımı sadeleştirildi ve bazı gereksiz fonksiyonlar çıkarıldı. Kullanımı çok basittir. Umarım memnun kalırsınız.


Yazılı Anlatım

  • Öncelikle programı açın.
  • Sonra Kayıt Ol tuşuna basın.
  • Captcha yı doldurup otamatik doldur tuşuna basın. (Captcha çıkmaz ise boş geçin)
  • Ask.FM kullanıcı adınız bölümünü kendinize göre doldurup Git e basın.
  • Tüm sorular görüntülenene kadar daha fazla göster tuşuna basın.
  • Beğen tuşuna basın ve bekleyin.
  • Daha fazla beğeni için çıkış yapıp aynı işlemleri tekrarlayın. ^_^

Videolu Anlatım



Ve İndirme :





Kaynak: blogyaziyoruz.biz ..

5 yorum:

  1. Merhabalar, ben blogyaziyoruz.biz sitesi yöneticisi ve bu programın telif hakkı sahibi. Makaleyi olduğu gibi ekleyip kaynak gösterdiğiniz sürece sorun yok ama kaynak göstermeden yayınlarsanız hakkınızda telif hakkı bildirimi yapmak zorunda kalacağım. http://blogyaziyoruz.biz/programlar/ask-fm-begeni-botu-v4-27-08-2013.html bu adresteki içerik DMCA(Digital Millenium Copyright Act) tarafından korunmaktadır. Eğer içeriği kaldırmazsanız ya da sitemizin linkini ekleyip indirme adresini bizim referanslı linkimizi vermezseniz takedown yapılacaktır. Örn: http://p1311.hizliresim.com/1h/l/up5r8.png
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaynak Linkinizi Ekledim İyi Günler.. :)

      Sil
    2. Lütfen html taglarını kullanarak link şeklinde yazıya link vererek ekleyiniz. İyi Günler.

      Sil
  2. mükemmel çalışııyor 10000 beğeni yaptım

    YanıtlaSil

 
Top